افزونه و قالب وردپرس

افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس
4/5 - (1 امتیاز) از ثبت نظر شما سپاسگذاریم

بهترین افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس

اگر دارای  فروشگاهی اینترنتی  هستید که محصول و کالا شما به دلار و  سایر  ارزهای خارجی بستگی  دارد و با افزایش و .. دلار قیمت محصولات شما تفاوت زیادی با سایرین پیدا می کند و شاید  اگر زود اقدام نکنید تمام محصولات شما در زمان کوتاهی خریداری شده و شما مجبور می گردید کالا فروخته شده را ارسال کنید و ضرر و زیان زیادی خواهید داد.
برای اصلاح قیمت کالا در سایت  شما مجبور هستید تا در هر تغییر در نرخ ارز، قیمت تک‌تک محصولات تان را به‌روز نمایید که این کار علاوه بر خستگی و گرفتن وقت زیاد ، ممکن است شامل خطاهای انسانی مانند اشتباه در محاسبه قیمت جدید یکی از محصولات شود و ضرر زیادی به شما وارد می شود.
برای رهایی از این مشکل شما نیاز به افزونه ای دارید که اجناس و محصولات را در زمان تعریف وابسته به دلار نمایید و در زمان تغییر نرخ دلار و ارز  تنها با تغییر نرخ آن ارز، قیمت تمامی محصولاتی که وابسته به آن ارز هستند، بروز شود!
ما به شما بهترین افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس را معرفی می نماییم.
  •  استفاده از این افزونه محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس شما به یک ارز از پیش تعیین شده محدود نمی شود و می توانید چندین ارز را را تعریف و کالا هایتان را به  آن وابسته کنید.
  • حتی شما می‌توانید فرمول‌های منحصربه‌فرد خودتان را بنویسید تا قیمت محصولات شما براساس فرمول شما محاسبه شود! در صورتی که این افزونه نظر شما را به خود جلب کرد توصیه می‌کنم که حتما در ادامه نگاهی به توضیحات کامل‌تر این افزونه بیاندازید!
  • شما با نصب و فعال‌سازی افزونه “محصولات وابسته به نرخ ارز ووکامرس   می توانید در فروشگاه خود که برپایه ووکامرس راه‌اندازی شده محصولاتی با قیمت متغیر براساس نرخ ارز ایجاد کنید و با هر تغییری که در نرخ ارز به‌وجود آمد، تنها کافیست که نرخ ارز مورد نظر را در فروشگاه خود به‌روز کرده تا تمامی محصولاتی که وابسته به نرخ ارز هستند با قیمت جدید به مشتریان نمایش داده شوند! همه چیز در لحظه انجام شده و قیمت‌های شما همواره بروز خواهد بود!
  • در این افزونه شما می‌توانید ارزهایی که ثبت کرده‌اید را به بروزرسان خودکار مجهز کنید تا از این پس حتی نیازی به بروزرسانی دستی نرخ آن ارز نداشته باشید! ا
  • این افزونه در  صورتی که نرخ ارز  به صورت ناگهانی افت کرد هم فکری کرده که  بتوانید بر روی قیمت محصولات خود کنترل داشته باشید و دچار ضرر و زیان نشوید! به این صورت که یک فیلدی باز می شود و حداقل قیمت ارز را برای آن مشخص می کند.
  • این افزونه از محصولات متغیر نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هر متغیر محصول را وابسته به یک ارز مجزا کنید تا در صورت تغییر در نرخ ارز، تنها قیمت یکی از متغیرهای محصول بروزرسانی شود.
  • در این نرم افزار  غیر از  ارزهایی مانند دلار رسمی، دلار آزاد، پوند، یورو، دلار پی‌پال، طلای ۱۸ عیار یا  24 عیار  و سایر  وابستگی ها   مانند سنگ قیمتی ، ارزهای دیجیتال و …  یا متغیری که با آن‌ها سروکار دارید را به فروشگاه خود اضافه کنید و در حین ثبت یک محصول با استفاده از افزونه محصولات وابسته به نرخ تعیین کنید که قیمت این محصول آیا وابسته به نرخ ارز هست یا قیمتی ثابت دارد؛ و اگر وابسته به نرخ است، برپایه کدام ارز یا  وابستگی ها و متغیرهاست. در حین وارد کردن قیمت محصول، افزونه بلافاصله قیمت نهایی محصول را محاسبه کرده و آن را به شما نمایش می‌دهد تا قبل از ذخیره تغییرات از قیمت نهایی محصول خود اطلاع داشته باشید!درواقع شما در این افزونه محدود به یک ارز یا تعدادی از ارزهای از پیش تعیین شده نیستید و همین‌طور محدود نیستید که همه محصولات وابسته به نرخ ارز باشند! شما می‌توانید قیمت برخی از محصولات خود را همانند روال عادی ثابت نگه دارید و برخی از محصولات خود را وابسته به نرخ کنید. علاوه بر آن در هنگام وابسته به نرخ کردن هم باز می‌توانید تعیین کنید که قیمت محصول وابسته به یک ارز است یا چندین ارز و متغیر! سعی کردیم که تا جای ممکن دست صاحب فروشگاه را در تعیین شرایط قیمت‌گذاری محصولات خود براساس نرخ ارز باز بگذاریم 🙂
  • شما همچنین برای محصولات خود می‌توانید به دو حالت مقدار ثابت یا درصدی حاشیه سود نیز تعیین کنید. و بسته به این که چه نوع سودی را در نظر گرفته‌اید، این مقدار در قیمت محصول شما ضرب یا جمع می‌شود.
    • در حالت 0: قیمت نهایی 3,696,000 تومان
    • در حالت 9: قیمت نهایی 3,699,999 تومان
    • در حالت ترکیبی: قیمت نهایی 3,699,000 تومانامکان گرد کردن قیمت نهایی محصول به چندین حالت دلخواه   در ای به سه روش 0، 9 و ترکیبی از 1 تا 1,00,000 تومان و با جهت‌های بالا، پایین یا نزدیک گرد کنید! تفاوت سه روش گرد کردن به این صورت است که اگر حالت 0 را انتخاب کرده باشید، رقم نهایی به صفر ختم خواهد شد. در صورتی که در حالت 9، رقم نهایی به نه ختم می‌شود. در حالت ترکیبی نیز رقم نهایی براساس این که چه مقداری را انتخاب کرده باشید با 9 و 0 تمام می‌شود. برای مثال اگر قیمت محاسبه شده یک محصول 3,695,538 تومان باشد و مقدار گرد کردن 1,000 تومان و جهت گرد کردن نزدیک تعیین شده باشد، قیمت نهایی محصول به سه حالت زیر گرد خواهد شد:

    و در صورتی که مقدار گرد کردن 10,000 تومان تعیین شده باشد:

    • در حالت 0: قیمت نهایی 3,700,000 تومان
    • در حالت 9: قیمت نهایی 3,799,999 تومان
    • در حالت ترکیبی: قیمت نهایی 3,790,000 تومان

 

 

لینک خرید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *